Gratis verzending vanaf 100 euro (NL)
Duurzame keuze
FINALE SALE: laatste items met 50% korting

Klantenservice

Informatie

Maneki Neko

Binnenweg 4
2101JK
Heemstede Open in Googlemaps

Openingstijden
dinsdag t/m zaterdag
10u - 17u


Veelgestelde vragen

1.1 Zijn alle producten duurzaam geproduceerd?

2.1 Wat is de levertijd?

Zodra je bestelling is afgerond en betaald gaan we voor je aan de slag! Bestellingen geplaatst op dinsdag t/m zaterdag vóór 15:00u versturen wij in principe nog dezelfde dag met PostNL. Voor zowel brievenbus- als postpakketten ontvang je een track&trace code zodat je je pakket kan volgen. PostNL bezorgd normaliter binnen één werkdag.

2.2 Ik heb een orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Je hebt een orderbevestiging ontvangen via email. Dank voor je aankoop! We gaan aan de slag om de order zo snel mogelijk bij je in huis te hebben.

Wat is het proces?

  1. Na het plaatsen van je order krijg je een geautomatiseerd betaalverzoek.
  2. Wanneer wij de betaling hebben ontvangen sturen we je hiervan een bevestiging.
  3. Wij maken je order verzendklaar en melden hem aan bij PostNL.
  4. Zodra hij is aangenomen door PostNL krijg je een geautomatiseerd bericht het track & trace nummer van het pakket.
  5. Heb je gekozen voor 'afhalen in de winkel'? Dan krijg je een email zodra je bestelling klaarligt.

Hou je spamfolder in de gaten, je kan voor de zekerheid ons email adres [email protected] toevoegen aan je contacten om blokkeren tegen te gaan.

2.3 Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging in je mailbox ontvangt. Mocht het langer duren dan dat, check even je spamfolder. We adviseren je om ons email adres [email protected] toe te voegen aan je contacten, dat zou het blokkeren door de spamfilter moeten voorkomen!

Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact met ons op via [email protected] of 023-737 0485. We helpen je graag verder.

3.1 Welke betaalmogelijkheden bieden jullie?

Bij Maneki Neko heb je de keuze uit verschillende betaalmogelijkheden: iDEAL, Creditcard en Paypal.
Betalingen lopen via de beveiligde betaalomgeving van Mollie.
 
Via iDEAL: bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving van Ogone, wereldwijd een van de grootste betalingsplatforms, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
 
Via creditcard (Visa, MasterCard): je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.
 
Via Paypal: deze betaalmethode is wereldwijd geaccepteerd en veilig.

3.2 Is betalen via de webshop van Maneki Neko veilig?

Ja, via onze webwinkel kun je veilig bestellen en betalen. Bij het betalen kun je controleren of de verbinding veilig is. Het webadres moet dan beginnen met https://. De 's' staat voor SECURE (= beveiligd). Klik eventueel op het gekleurde blok naast de adresbalk om te controleren of de beveiligde verbinding bij onze website hoort.

4.1 Hoe stuur ik een artikel retour?

Vanaf het moment dat je de bestelling hebt ontvangen, heb je de artikelen 14 werkdagen op zicht. Als je over een artikel niet tevreden bent, dan kan je het binnen deze 14 dagen ruilen of retourneren. Let op! De datum van de poststempel geldt.

Zo meld je een retour aan:

  1. Ga naar www.manekineko-kids.nl en log in op je account
  2. Ga in het overzicht naar de order waarvan je een item wilt retourneren en klik links op 'bekijken'.
  3. Je ziet nu een overzicht van deze order. Klik helemaal onderin op 'artikelen retourneren'.
  4. Geef aan welke artikelen je wilt retourneren. Dit doe je door het aantal van het item te veranderen van 0 naar 1. Items die je wilt houden laat je op 0 staan.
  5. Geef aan waarom je het item wilt retourneren. Mocht je een andere maat willen ontvangen dan kun je deze opnieuw bestellen via onze webshop.
  6. Klik rechts op 'versturen', je retour is nu aangemeld en kan op de post! Kosten voor het terug sturen zijn voor eigen rekening. Wanneer we je retour hebben goed en onbeschadigd hebben ontvangen zullen we het retour bedrag aan je terug betalen*

*Is je order gratis verzonden maar kom je onder de €100,- na het terugsturen van artikelen? Dan zullen wij de €5,95 verrekenen met het terug te betalen bedrag.

4.2 Waarom zijn de retourkosten niet gratis?

Wij geloven in een duurzame toekomst en maken daarvoor weloverwogen keuzes. Veel consumenten zijn zich niet altijd bewust van de impact van hun online koopgedrag, van de kosten die het terugzenden van producten met zich meebrengt en de impact die retourzendingen hebben op het milieu. Door bewustwording te creëren rondom retouren hopen we bewust koopgedrag te stimuleren.

4.3 Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Je hebt een artikel retour gestuurd en je wacht op de terugbetaling.

De verwerking van een retourzending kan tot aan 14 dagen duren. Wanneer je retourzending is verwerkt, wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort naar de bij ons bekende betaalgegevens, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping. Je kunt het bedrag dan binnen 5 werkdagen* ** terug op je bankrekening of PayPal-account verwachten.

* Normale verwerkingstijd, uitzonderingen daargelaten.

** Bij Creditcards is de terugbetaling te vinden op het eerstvolgende maandoverzicht of op de dag van afschrijving.

Als je nog vragen hebt, neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder.

4.4 Kan ik online aangekochte artikelen ook retourneren in de winkel?

Natuurlijk kan je de artikelen die je via de webshop hebt gekocht ruilen of retourneren in onze winkel. De terugbetaling in winkel geschied middels retourpinnen waarmee het aankoopbedrag de volgende dag op je rekening wordt bijgeschreven.

4.5 Waar kan ik terecht met een klacht?

Heb je een klacht/verkeerde kleur/-maat/-artikel ontvangen? Dat is balen en onze excuses voor het ongemak!
 
Laat het ons weten binnen 48 uur na ontvangst pakket via [email protected] of bel naar de winkel, dan gaan we kijken hoe we het probleem op kunnen lossen.
 
Meldingen van beschadigde pakketten graag binnen 24 uur doorgeven via [email protected]

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »